Friday, October 1, 2010

fuzz

_MG_5538  _MG_5446_MG_5441_MG_5507 _MG_5461 

i wrote this post already. something about my new favorite being fuzzy pictures, together with the old time favorite of self portraits in random mirrors. fuzzy, perhaps cause i am fuzzy and blurred out right now. and perhaps because some of these pictures were taken after the second drink, which might be another plausible reason. anyhow, this post somehow got lost on the way.

it is already october, i think my blogging died a little bit and here’s a song for the weekend. soundtrack from new york.

7 comments:

anna said...

äsch är du med vaken? då hade vi kunnat skypa ju... nu måste jag lägga mig mellan barnen så jag orkar upp till dans imorgon. gillar min suddiga ryggtavla!

Miss Upsey Daisy said...

Så fina kort du tar SaraP. Chattade precis med din syster. Himla synd att du inte kan vara med på fredag.

annika said...

Vill se bilderna efter fjärden drinken :)...kram!

outi said...

i like blurry photos too. these are very beautiful.
you are back home already? or still on the road?

i wish you a sunny sunday! i´m now on my way out, sun is shining <3

sarapirat said...

fru a, gick det bra med dansen? kommit i fas än? den är fin visst är den! kram

miss ud, tack, du är så snäll! spännande, er bloggträff. nästa gång kanske?

annika, det vore något det! kram

outi i am back home kindasorta.
enjoy the autumn sun, and leaves! x-s

fröken L said...

Åh, vad roligt att du hittade låten!!!

Pussar och kramar!!!

Saknar, saknar, saknar...

sarapirat said...

frkn l, rar är den.
saknar jag med, timemachine? när ska den uppfinnas?
kram/puss